جستجو

سریال جنگل آسفالت

محمد لقمانیان از تولدش در قطر و عروسکش لقمه تا بازیگری و ازدواج و فرزندان

فیلم نایس محمد لقمانیان یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که محمد لقمانیان با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . محمد لقمانیان همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت محمد لقمانیان با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

محمد لقمانیان و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی محمد لقمانیان همراه با تصاویر محمد لقمانیان و آثار منخب و برگزیده محمد لقمانیان را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی محمد لقمانیان فیلم نایس همراه شوید .

 

محمد-لقمانیان

 

 

زندگینامه بازیگر برجسته محمد لقمانیان :

محمد لقمانیان متولد ۱ فروردین ۱۳۶۳ در دوحه قطر است و فارغ التحصیل لیسانس نمایش عروسکی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر است . جالب است بدانید که محمد لقمانیان دیپلمه رشته ریاضی می باشد . محمد لقمانیان عروسک‌ گردان اهل ایران است . محمد لقمانیان اولین باری که روی صحنه رفت ، مهد کودکی بود و جزء سیاهی لشکر‌ در نقش یک الاغ روی صحنه رفت !
محمد لقمانیان به خاطر شغل پدرش که کارمند آموزش و پروش بود و برای ماموریت به قطر رفته بود تا سن ۳ سالگی در قطر زندگی کرده و پس از آن در شهر قوچان استان خراسان رضوی ساکن شدند . محمد لقمانیان دارای مدرک دیپلم ریاضی ، لیسانس نمایش عروسکی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر است .

 

محمد-لقمانیان-عروسک-گردان

 

محمد لقمانیان درباره خود اینگونه می گوید که :

ایده طراحی و ساخت عروسکی به نام لقمه از یک آهنگ دابسمش که در فضای مجازی مورد استقبال قرار گرفته بود . پس از آن محمد بحرانی عروسک گردان جناب خان پیشنهادی برای طراحی منحصر به فرد عروسک لقمه به محمد داد . سپس این عروسک توسط خانم نیلوفر برومند تصویر سازی شد و نهایتا خانم منیر مولوی آن را با ایده از چهره محمد ساخت .
محمد لقمانیان را از کودکی در مدرسه لقمه صدا می‌کردند و اسم لقمه همان کودک درون خود محمد لقمانیان است و انگشتر دست لقمه را هم مادرش به لقمه داده است . محمد لقمانیان مجری طرح است و به لحاظ کار‌ های مادی ، حقیقی و حقوقی شریک شرکت آینه جادو است . این شرکت خیلی خوب دست او را در خلق ایده‌ های جدید باز گذاشته است . 

 

محمد-لقمانیان-عروسک-گردان-مهمونی


شرح کلی حرفه بازیگری محمد لقمانیان :

سال ۸۹ در دانشگاه هنر‌های زیبا جشنی گرفته شد و از خانم مریم سعادت و آقای ایرج طهماسب تا مرضیه محبوب و آزاده پورمختار همه حضور داشتند . در آن جشن از ورودی‌ های هر سال یک نماینده روی صحنه می‌ رفت و صحبت می‌ کرد و محمد لقمانیان به عنوان عروسکی‌ های سال ۸۲ رفت و  کلی صحبت کرد . در پایان رو به آقای طهماسب کرد و گفت که من خیلی دوست دارم با شما کار کنم ! هم استعداد دارم و هم با اساتید زیادی کار کرده‌ ام و دلم می‌ خواهد با شما هم کار کنم ؛ بعد از تمام شدن جشن ، آقای طهماسب به محمد لقمانیان گفت : حداقل شماره به من بده ! بعد از مدتی با دعوت و تست وارد این گروه شد .
این گونه بود که وی فعالیتش در کلاه قرمزی با “عروسک گردانی فامیل دور” و سپس “صداپیشگی بچه فامیل” دور آغاز شد و او به شهرت بیشتری رسید . 

 

محمد-لقمانیان-هوتن-شکیبا


نقش های برجسته محمد لقمانیان :

محمد لقمانیان عروسک‌ گردان کاراکتر "فامیل دور" و صداپیشه "بچه فامیل دور" در مجموعه کلاه قرمزی . 


جوایز و افتخارات محمد لقمانیان :

محمد لقمانیان از همان کودکی به سمت تئاتر رفته و توانسته جایزه برتر بازیگری تئاتر دانش آموزی را در مقطع پنجم دبستان کسب کند .
محمد لقمانیان و لقمه در مراسم افتتاح هفدهمین جشنواره بین‌ المللی نمایش عروسکی مورد تشویق و تمجید قرار گرفتند .
در جشنواره‌ های دانشجویی تئاتر عروسکی از محمد لقمانیان تقدیر کرده‌اند . 

 

محمد-لقمانیان-شمال


فعالیت های خارج از بازیگری محمد لقمانیان :

آغاز فعالیت غیر از بازیگری محمد لقمانیان برمی گردد به سال ۸۳ که با مریم سعادت آشنا شد و توانست با عروسک گردانی در تئاتر «کنسرت حشرات» به کارگردانی مریم سعادت حضور پیدا کند . محمد لقمانیان در کارهای هنری زیر نقش صداپیشگی و عروسک گردانی را عهده دار بوده است :

مسئولیت شکستن سکوت مطلق
چه کسی گربه را جابه‌جا کرد؟
مخ‌ پریشون‌ های شلم
عروسک‌ گردانی فامیل دور
صداپیشگی بچه فامیل دور
صداپیشگی شاهد در شکرستان 

علاقه مندی های دیگر محمد لقمانیان :

محمد لقمانیان علاقه و تجربه بازیگری تئاتر ، عروسک گردانی و صداپیشگی را دارد . محمد لقمانیان عاشق شعبده بازی نیز هست . وی درباره علاقه اش به این حرفه می‌ گوید : شعبده‌ بازی از علاقه شخصی خودم شروع شد و وقتی به تهران آمدم ، وسیله‌ های آن را خریده بودم و در بعضی از کار‌ های کودک استفاده می‌ کردم . سپس یک آموزشگاه که کلاس‌ های خلاقیت داشت ، درباره تدریس شعبده‌ بازی با من صحبت کرد و در حال حاضر من در آنجا آموزش شعبده‌ بازی با هدف آموزش مهارت‌ های زندگی ، اجتماعی و ذهن دارم .

 

محمد لقمانیان در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

اولین سریالی که محمد لقمانیان در آن ایفای نقش کرد ، سریالی به نام مزرعه بی گندم بود که در سال ۸۹ از شبکه کرمان پخش شد .

 

 

محمد لقمانیان در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

سریال رئالیتی شو و فرار از ترس در عین وجود ترس یک برنامه و مسابقه  هیجان انگیز است که محمد لقمانیان به اتفاق هنرمندانی چون فلامک جنیدی ، نصرالله رادش ، نسیم ادبی ، جواد یحیوی ، لاله صبوری ، نیما کرمی ، امیرمحمد زند و رامین ناصرنصیر ، در آن شرکت دارند . سریال فرار از ترس ، از شبکه نمایش خانگی به صورت هفتگی منتشر خواهد شد .

 

 

محمد لقمانیان در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

 


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.21
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! فیلم فسیل منتشر شد .