جستجو

سریال جنگل آسفالت

لاله صبوری از بازیگری و ازدواج تا مادر شدنش در جوانی با سه فرزند

فیلم نایس لاله صبوری یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که لاله صبوری با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . لاله صبوری همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت لاله صبوری با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

لاله صبوری و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی لاله صبوری همراه با تصاویر لاله صبوری و آثار منخب و برگزیده لاله صبوری را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی لاله صبوری فیلم نایس همراه شوید .

 

لاله-صبوری-بازیگر

 

زندگینامه بازیگر برجسته لاله صبوری :

لاله صبوری متولد ۱۶ تیر ۱۳۴۶ در تهران است که نفر 26 کنکور سراسری شد و در رشته تئاتر فارغ التحصیل شده است . بازیگر سینما و تلویزیون لاله صبوری ، علاوه بر بازیگری سابقه اجرا در شبکه جام جم را در کارنامه هنری اش دارد . لاله صبوری در سن ۲۵ سالگی و بعد از تولد دو فرزندش تصمیم به ادامه تحصیل گرفت . 

لاله صبوری در ۱۷ سالگی ازدواج کرد و همسرش هم ۱۷ سال از او بزرگتر بود اما زندگی مشترکش با وجود دو فرزند با دشواری های فراوان همراه بود و سرانجام از همسرش جدا شد .
ازدواج او خیلی سنتی شکل گرفت و همسرش از موقعیت شغلی و اجتماعی بسیار خوبی برخودار بود و وضعیت مالی بسیار خوبی داشت اما اجازه انجام هیچ کاری را به لاله صبوری نمی داد ، نه تحصیل ، نه رانندگی و... حتی روز کنکور در اتاق را روی او قفل کردند . اما ایشان مرد بسیار متشخصی بودند و عقاید مربوط به خود را داشتند . بالاخره با دو بچه به خانه پدر برگشت و حدود ۶ سال طول کشید که توانست از همسرش جدا شود . چند سال بعد از جدایی از همسرش ، برای بار دوم با پویا قاسمی که متولد آمریکا است و در زمینه تولید قطعات خودرو مشغول به کار است ، ازدواج کرد . در حال حاضر لاله صبوری سه فرزند دارند . فرزند اول لاله صبوری بهداد است که در رشته معماری تحصیل کرده ، هلیا دومین فرزند لاله صبوری و نورا سومین فرزند لاله صبوری است . 

 

لاله-صبوری


شرح کلی حرفه بازیگری لاله صبوری :

لاله صبوری بازیگری را از حدود سال ۷۵ با مجموعه تهران ۱۱ به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد اما با جنگ ۷۷ مهران مدیری به شهرت رسید و با بازی در این سریال در میان مردم به شهرت و محبوبیت دست یافت . 


نقش های برجسته لاله صبوری :

برنامه رنگین کمان به نویسندگی و کارگردانی لاله صبوری است و همچنین ، مجموعه شعر جاماندن به نویسندگی لاله صبوری و مجری گری لاله صبوری از جمله نقش های دلچسب این زن موفق و هنرمند می باشد .

لاله صبوری در برنامه های زیر نیز حضوری پررنگ داشتند :
اجرای برنامه ای در شبکه جام جم
دایره مهر سال ۹۴ در شبکه یک
برنامه هزار داستان شبکه نسیم
اجرای برنامه مکث در شبکه دو 

 

لاله-صبوری-برنامه-کودک


جوایز و افتخارات لاله صبوری :

 


فعالیت های خارج از بازیگری لاله صبوری :

لاله صبوری علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی و تهیه کنندگی هم فعالیت داشته است و معمولا نقش هایی را ایفا کرده که از شور و انرژی خاصی برخوردار بوده است . همچنین در کلاس های بازیگری تدریس هم می نماید .  

 

لاله-صبوری-خندوانه


علاقه مندی های دیگر لاله صبوری :

لاله صبوری علاوه بر بازیگری دستی در نقاشی هم دارد و از سنین جوانی برای کسب درآمد به شاگران مادرش تدریس خصوصی می کرد و طراحی فرش انجام می داد . 

 

لاله صبوری در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

1398 دوقلوها به کارگردانی جمشید بیات
1396 لژیونر به کارگردانی مسعود آب پرور
1395 چرخ فلک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد
اپیزود(مینا) در نقش مینو
1393 معراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی
1393 عینک آفتابی به کارگردانی رضا رشیدپور
1392 بوی باران به کارگردانی حسین تبریزی
1390 کسی خوابه؟ به کارگردانی جواد رضویان
1387 جاده در دست تعمیر به کارگردانی حسین تبریزی
1387 بزرگ مرد کوچک به کارگردانی مسعود رسام
1385 من نه منم به کارگردانی بهروز خلجی
1384 اکسیژن به کارگردانی مهدی مظلومی
1383 کمربندها را ببندیم به کارگردانی مهدی مظلومی
1377 جنگ 77 به کارگردانی مهران مدیری
1377 بگذار آفتاب برآید به کارگردانی حسین مختاری و ...  

 

 

 

لاله صبوری در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی 1397
سیگنال موجود است به کارگردانی مهدی مظلومی 1393
شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری 1392

سریال رئالیتی شو و فرار از ترس در عین وجود ترس یک برنامه و مسابقه  هیجان انگیز است که لاله صبوری به اتفاق هنرمندانی چون فلامک جنیدی ، نصرالله رادش ، نسیم ادبی ، جواد یحیوی ، نیما کرمی ، محمد لقمانیان ، امیرمحمد زند و رامین ناصرنصیر ، در آن شرکت دارند . سریال فرار از ترس ، از شبکه نمایش خانگی به صورت هفتگی منتشر خواهد شد . 

 

لاله صبوری در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

فیلم شیرین به کارگردانی عباس کیارستمی در سال 1387

 


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.21
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! فیلم فسیل منتشر شد .