جستجو

سریال جنگل آسفالت

نیما کرمی از دوبلاژ تا بازیگری و اطلاعات کامل از زندگي خصوصي و همسر و فرزندانش نیل و نیک

فیلم نایس نیما کرمی یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که نیما کرمی با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . نیما کرمی همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت نیما کرمی با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

نیما کرمی و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی نیما کرمی همراه با تصاویر نیما کرمی و آثار منخب و برگزیده نیما کرمی را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی نیما کرمی فیلم نایس همراه شوید .

 

نیما کرمی

 

زندگینامه بازیگر برجسته نیما کرمی :
نیما کرمی متولد ۲۳ تیر ۱۳۵۶ در اصفهان و فارغ التحصیل لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه آزاد است . نیما کرمی ازدواج کرده و همسرش مجری و طراح لباس است . همسر نیما کرمی خانم زینب زارع از همکاران رادیویی است و ثمره این زندگی یک دختر بنام نیل و یک پسر بنام نیک می باشد . 
پدر نیما کرمی از گوینده‌ ها و تهیه‌ كنندگان قدیمی رادیو است . اولین‌ بار که نیما کرمی جلوی میكروفن قرار گرفت پنج سال داشت و تیزری رادیویی درباره ساخت واكسیناسیون را با صدایی كودكانه ضبط و در رادیو پخش کردند . بعد از آن در سن نوجوانی به عنوان بازیگر در سریالی برای مركز اصفهان بازی كرد .

 
شرح کلی حرفه بازیگری نیما کرمی :

نیما کرمی در سال ۷۴ گویندگی برای واحد دوبلاژ شبكه پنج را شروع كرد . طوری كه صدای او را که خیلی شبیه به پدرش بود ، و او را با پدرش اشتباه گرفتند . خلاصه نیما کرمی به رادیو راه یافت و پس از آن هم اجرا های تلویزیونی‌ وی شروع شد .

 

نیما کرمی- زینب زارع


فعالیت های خارج از بازیگری نیما کرمی :
نیما کرمی مجری و تهیه کننده تلویزیون است که در کنار کار هنری طراح اکسسوری منزل هم انجام می دهد . نیما کرمی در واحد دوبلاژ نیز فعالیت دارند . نیما کرمی کارگاه مشترک با همسرش در زمینه آینه‌ و شمعدان عروسی‌ دارد . نام برندشان را " خورشید " گذاشته اند و حالا هم کارشان تلفیق کاشی و چوب یا فلز و چوب است .


علاقه مندی های دیگر نیما کرمی :

 نیما کرمی به کارهای هنری و دراماتیک علاقه دارد .

 

نیما کرمی در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

سریال رئالیتی شو و فرار از ترس در عین وجود ترس یک برنامه و مسابقه  هیجان انگیز است که نیما کرمی به اتفاق هنرمندانی چون فلامک جنیدی ، نصرالله رادش ، نسیم ادبی ، جواد یحیوی ، لاله صبوری ، نیما کرمی ، محمد لقمانیان ، امیرمحمد زند و رامین ناصرنصیر ، در آن شرکت دارند . سریال فرار از ترس ، از شبکه نمایش خانگی به صورت هفتگی منتشر خواهد شد .

 

نیما کرمی در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

نیما کرمی چند تئاتر حرفه‌ای و یک تله‌ فیلم بازی کرده است .


نقش های برجسته نیما کرمی :

 


جوایز و افتخارات نیما کرمی :

 

 

نیما کرمی در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

 

 

1402.11.18
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت اول قطب شمال منتشر شد .