جستجو

سریال جنگل آسفالت

محمد نادری و اطلاعات کامل از زندگي او و مایلی کهن و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر و فرزندانش

فیلم نایس محمد نادری یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که محمد نادری با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . محمد نادری همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت محمد نادری با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

محمد نادری و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی محمد نادری همراه با تصاویر محمد نادری و آثار منخب و برگزیده محمد نادری را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی محمد نادری فیلم نایس همراه شوید .

 

محمد نادری

 

زندگینامه بازیگر برجسته محمد نادری :
محمد نادری متولد ۱۰ تیر ماه ۱۳۵۷ در تهران و دارای کارشناسی نمایش از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است . محمد نادری داستان زندگی خود را این گونه عنوان می نماید که : در زندگی ام به هیچ کسی به اندازه مادرم مدیون نیستم چون او در ۳۰ سالگی با چهار فرزند قد و نیم قد بیوه شد . محمد نادری از محمد مایلی کهن مربی همیشه ناراضی است به خاطر اینکه در سال های دور وقتی بازیکن فوتبال بود در یک سانحه باعث فوت پدرش شد . محمد نادری می گوید پدرم با موتور گازی بوده به هر دلیلی ندیده یا متوجه نشده یا در یهویی باز شده میخوره به در و بعد از ۴ روز که در کما بوده فوت می کند . مادر محمد نادری همان شب خواب می بیند همسرش به خوابش اومده و گفته مایلی کهن مقصر نیست و ماجرا به شکایت و دستگیری نمی رسد .
محمد نادری ازدواح کرده و متاهل است ‌. شایعه با منتشر شدن یک عکس دو نفره از این دو بازیگر در شبکه های اجتماعی شروع شد . این گونه خواستگاری محمد نادری از پرستو صالحی شکل گرفت . لایو استوری پرستو صالحی برای محمد نادری حاشیه ساز شد و او را به صدر خبر های رسانه ها برد و سبب ازدواج این دو شد .
 

شرح کلی حرفه بازیگری محمد نادری :

اولین حضور جدی محمد نادری در یک سریال تلویزیونی با نقش عالی و در کنار سروش صحت بود .
مهراب قاسم خانی و مهران مدیری نیز باعث حضورش محمد نادری در دورهمی شد . 

 

محمد نادری - بازیگر


نقش های برجسته محمد نادری :

بازی زیبای محمد نادری در سریال شمعدانی او را مشهور کرد .


فعالیت های خارج از بازیگری محمد نادری :

محمد نادری قبل از بازیگری در مقام فیلمنامه نویس در مجموعه کوچه مروارید ظاهر شد . محمد نادری خالق کاراکتر جناب خان خندوانه است .


علاقه مندی های دیگر محمد نادری :

محمد نادری عاشق آرامش و سکوت شب است . همین موضوع باعث شده بیشتر شب ها بیدار باشد ، شاید این سبک زندگی برای سلامتی خوب نباشد و باعث بی نظمی شود اما واقعیتش این است که باعث می شود با تمرکز بیشتری به کارهایی مانند کتاب خواندن ، نوشتن و فکر کردن بپردازد .

 

محمد نادری - بیوگرافی

محمد نادری در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

 سریال معمای شاه ، کارگردان : محمدرضا ورزی
سریال شمعدونی ، کارگردان : سروش صحت

 

محمد نادری در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

محمد نادری به عنوان کمدین استند آپ کمدی در خندوانه اسنتد آپ کرد و او در مسابقه که یار او نصرالله رادش بود به برادران بنفشه خواه باختند و حذف شدند .

محمد نادری همچنین در برنامه دورهمی به کارگردانی : مهران مدیری شرکت داشته است .
سریال جدید و پرطرفدار سایه باز با ژانر درام و معمایی به کارگردانی علی یاور تولید شده که محصول مشترک ایران و ترکیه است . محمد نادری به همراه سایر بازیگران مطرح و اصلی سریال سایه باز از جمله : مهدی هاشمی ، همایون ارشادی ، شکیب شجره ، نیما شعبان نژاد ، نازلی رجب پور ، شقایق فراهانی ، شبنم قلی‌خانی ، شاهد احمدلو ، فاطمه گودرزی و سام قریبیان ، به ایفای نقش پرداخته است .
 

محمد نادری در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :
تله فیلم آبروی از دست رفته ، کارگردان : آیدا پناهنده
تله فیلم شکار ، کارگردان : سعید سالارزهی
فیلم سینمایی هزارپا ، کارگردان : ابوالحسن داوودی


جوایز و افتخارات محمد نادری :

 

1402.11.21
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت اول قطب شمال منتشر شد .