جستجو

سریال جنگل آسفالت

سعید چنگیزیان و اطلاعات کامل از زندگي و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر نمونه او الهام کردا و فرزندانش

فیلم نایس سعید چنگیزیان یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که سعید چنگیزیان با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . سعید چنگیزیان همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت سعید چنگیزیان با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

سعید چنگیزیان و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی سعید چنگیزیان همراه با تصاویر سعید چنگیزیان و آثار منخب و برگزیده سعید چنگیزیان را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی سعید چنگیزیان فیلم نایس همراه شوید .

 

سعید چنگیزیان

 

زندگینامه بازیگر برجسته سعید چنگیزیان :

سعید چنگیزیان متولد ۲۲ آذر ۱۳۵۶ در سمنان فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سینما و تئاتر است که دیپلم گرافیک از هنرستان امیر کبیر سمنان را نبز دارد . سعید چنگیزیان ازدواج کرده است . الهام کردا بازیگر مطرح تئاتر همسر سعید چنگیزیان است و این دو فرزندی ندارند .

خوب است بدانید که :
سعید چنگیزیان می‌گوید : همسرش کامل‌ ترین شخصیتی است که می‌ تواند در کنارش باشد . ایشان در تعاملات اجتماعی و درک از موقعیت‌ های اجتماعی ، نمونه است .

 

شرح کلی حرفه بازیگری سعید چنگیزیان :
سعید چنگیزیان تا سال ۱۳۸۲ در عرصه تئاتر فعالیت می کرد تا اینکه در یک ایپیزود از فیلم “خداحافظ رفیق” جلوی دوربین ظاهر شد .

 

سعید چنگیزیان- همسر


نقش های برجسته سعید چنگیزیان :

۱۳۹۸بی تابستان
۱۳۹۷ اندرانیک
۱۳۹۶ اولیور توئیست
۱۳۹۶ ستوان اینیشمور
۱۳۹۴ کلمه سکوت
۱۳۹۴ شایعات
۱۳۹۲ باغ آلبالو
۱۳۹۲ تن‌تن و راز قصر مونداس 


جوایز و افتخارات سعید چنگیزیان :

سعید چنگیزیان توانست در سال ۱۳۷۶ ، در اولین جشنواره دانشجویی ، جایزه اول بازیگری را برای بازی در نمایش “برزخ” به کارگردانی محمد عاقبتی ، کسب نماید .


فعالیت های خارج از بازیگری سعید چنگیزیان :
سعید چنگیزیان به هنرجو های در سطح مقدماتی و مبتدی به صورت حرفه‌ای درس می‌ دهد . سعید چنگیزیان آموزشگاه تدریس بازیگری دارد و کلاس‌ هایی برای هنرجو های مبتدی برگزار می‌ کند . سعید چنگیزیان دوست دارد همه را به سطح قابل قبولی برساند . سعید چنگیزیان در دانشگاه کارگردانی نیز دوره گذرانده است ولی ، استرس کارگردانی برایش وحشتناک است .  


علاقه مندی های دیگر سعید چنگیزیان :

سعید چنگیزیان علاقه شدید به چاپ و عکاسی گرافیک دارد . سعید چنگیزیان مهارت زیادی در طراحی دارد . ولی به صورت حرفه‌ای در این حوزه‌ فعالیت ندارد .

 

سعید چنگیزیان در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  
۱۴۰١ گیلدخت مجید اسماعیلی
۱۳۹۸ برادرجان محمدرضا آهنج
۱۳۹۴ گاهی به پشت سر نگاه کن مازیار میری 

۱۳۸۹ توطئه فامیلی و ...

 

سعید چنگیزیان در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

سریال جدید و پرطرفدار زخم کاری "۳ " با ژانر درام ، رازآلود و اجتماعی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان ، تولید شده که سعید چنگیزیان به همراه سایر بازیگران مطرح و اصلی سریال سایه باز از جمله : جواد عزتی ، رعنا آزادی ور ، کامبیز دیرباز ، الناز ملک ، فاطمه مسعودی فر ، مارال بنی آدم ، الهه حصاری , مرتضی امینی تبار ، مهراوه شریفی نیا ، امیر دژاکام ، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی به ایفای نقش پرداخته است . 

 

 

سعید چنگیزیان در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

 

سعید چنگیزیان در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

1402.11.23
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 13 آمرلی منتشر شد .