جستجو

سریال جنگل آسفالت

دانلود فیلم پرونده باز است

دانلود قانونی فیلم پرونده باز است

 دانلود پرونده باز است parvandeh baz ast به کارگردانی کیومرث پوراحمد با لینک مستقیم  

 

 

دانلود پرونده باز است

 

تاریخ انتشار : 20 دی 1402

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

پرونده باز است - دانلود رایگان فیلم

 

 

کارگردان فیلم پرونده باز است parvandeh baz ast است و بازیگران مطرحی همچون پژمان بازغی ، نسیم ادبی و محمدرضا غفاری و حسین پاکدل  ... در فیلم پرونده باز است نقش آفرینی کرده اند . فیلم سینمایی پرونده باز است parvandeh baz ast با پنج کیفیت : کیفیت 480 و کیفیت 720 و کیفیت 1080 و کیفیت 1080 HQ و کیفیت BLURAY از سایت فیلم نایس منتشر می شود و علاقمندان به تماشای فیلم پرونده باز است parvandeh baz ast هم اکنون قادر به دانلود و تماشای فیلم ایرانی پرونده باز است با 5 کیفیت هستند .

خلاصه داستان فیلم پرونده باز است parvandeh baz ast

این فیلم ایرانی با ژانر و موضوع جنایی و معمایی دارای داستانی مخاطب پسند است که البته این مورد گاها با برخی سلیقه ها مغایرت دارد . خلاصه داستان فیلم پرونده باز است از این قرار است که فرهاد نوجوان 15 ساله ناخواسته مرتکب قتل می شود و حالا منتظر حکم دادگاه است...

 

حواشی و سایر عوامل فیلم پرونده باز است parvandeh baz ast

 داستان این فیلم برگرفته از پرونده‌ای جنایی و پرحاشیه در دهه ۸۰ در ایران است. در این فیلم که فضای جنایی و ملتهب دارد، یک نوجوان ۱۵ ساله مرتکب قتل شده و حالا در انتظار حکم دادگاه است.

 

بینندگان عزیز فیلم پرونده باز است میتوانند نظرات و نقد های خود را در رابطه با فیلم ایرانی پرونده باز است در ادامه همین پست ثبت نمایند تا سایت اختصاصی فیلم و سریال فیلم نایس با منعکس کردن آنها ، قدمی در جهت ارتقای سطح کیفیت و سناریوی فیلم ها در تولیدات آینده سینمای ایران برداشته و فیلم و سریال های بروز ایرانی را در سطح بین المللی پوشش داده و کارنامه ای درخشان باقی گذاریم .

 

بیننده عزیز فیلم پرونده باز است خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید . 

 

دانلود فیلم جدید ، download film ، دانلود فیلم سینمایی خارجی ، بازیگران زن ایرانی ، sereal download ، دانلود فیلم بدون سانسور ، دانلود فیلم روز ایرانی ، free download ، دانلود فیلم رایگان ، دانلود فیلم درام ، دانلود فیلم عاشقانه ، دانلود فیلم اکشن ، دانلود فیلم خارجی ، دانلود سریال جدید ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم سینمایی ایرانی ، بازیگران مرد ایرانی ، دانلود فیلم قدیمی ایرانی ، دانلود انیمیشن ، دانلود فیلم کودک ، دانلود فیلم بزرگسال ، فیلم ایرانی ، فیلم خارجی ، فیلم کودک ، سریال ایرانی ، سریال خارجی ، سریال کودک ، کارتون ، انیمیشن ، سینمایی ، دانلود رایگان سریال ، دانلود رایگان فیلم 

1402.10.29
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 12 زودیاک منتشر شد .