جستجو

سریال جنگل آسفالت

نازلی رجب پور و اطلاعات کامل از زندگي و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر و فرزندانش و انتخابش در فیلم هیس

فیلم نایس نازلی رجب پور یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که نازلی رجب پور با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . نازلی رجب پور همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت نازلی رجب پور با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

نازلی رجب پور و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی نازلی رجب پور همراه با تصاویر نازلی رجب پور و آثار منخب و برگزیده نازلی رجب پور را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی نازلی رجب پور فیلم نایس همراه شوید .

 

 

نازلی رجب پور

زندگینامه بازیگر برجسته نازلی رجب پور :

نازلی رجب پور متولد ۱۸ شهریور ۱۳۶۸ در تهران و دارای مدرک کارشناس روان شناسی بالینی از دانشگاه خواررزمی است . نازلی رجب پور هنوز ازدواج نکرده و مجرد است . 

 
شرح کلی حرفه بازیگری نازلی رجب پور :
اولین بازی نازلی رجب پور در سریال ستایش ۲ در نقش یکی از دختران صابر فردوس بازی کرد . سپس برای بازی در فیلم “هیس ، دخترها فریاد نمی زنند” تست داد ولی طناز طباطبایی انتخاب شد .
 

علاقه مندی های دیگر نازلی رجب پور :

نازلی رجب پور به نقاشی رنگ روغن و موسیقی کلاسیک ایران علاقه دارد . نازلی رجب پور سابقه ۵ سال آواز سنتی و ساز سه تار دارد .

 

نازلی رجب پور در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

اولین بازی نازلی رجب پور در سریال ستایش ۲ در نقش یکی از دختران صابر فردوس بازی کرد .  

 

نازلی رجب پور - بیوگرافی

نازلی رجب پور در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

سریال جدید و پرطرفدار سایه باز با ژانر درام و معمایی به کارگردانی علی یاور تولید شده که محصول مشترک ایران و ترکیه است . نازلی رجب پور به همراه سایر بازیگران مطرح و اصلی سریال سایه باز از جمله : مهدی هاشمی ، همایون ارشادی ، شکیب شجره ، نیما شعبان نژاد ، شقایق فراهانی ، محمد نادری ، شبنم قلی‌خانی ، شاهد احمدلو ، فاطمه گودرزی و سام قریبیان ، به ایفای نقش پرداخته است .

 

نازلی رجب پور در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :
نازلی رجب پور برای بازی در فیلم “هیس ، دخترها فریاد نمی زنند” تست داد ولی طناز طباطبایی انتخاب شد .

 

نقش های برجسته نازلی رجب پور :

 


جوایز و افتخارات نازلی رجب پور :

 


فعالیت های خارج از بازیگری نازلی رجب پور :

 

1402.11.21
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 13 آمرلی منتشر شد .