جستجو

سریال جنگل آسفالت

سريال بازنده - دانلود قسمت اول تا آخر

فیلم نایس : سریال بازنده Bazande - تمام قسمت ها - « بازنده » عنوان اثری در حوزه نمایش خانگی به کارگردانی امین حسین‌پور است که فیلمبرداری و امور فنی آن انجام شده و قسمت جدید بازنده ، پس از طی چند مرحله ، از فیلم نایس منتشر خواهد شد . در این مطلب علاوه بر قراردادن لینک قسمت اول تا قسمت آخر سریال بازنده Bazande ، می توانید اطلاعاتی در رابطه با خلاصه سریال بازنده و بازیگران و عوامل بازنده و همچنین زمان پخش سریال بازنده کسب نمایید . 

" با کلیک بر روی هر لینک امکان دانلود با پنج کیفیت را دارید "

 

دانلود بازنده قسمت 1 - اول

تاریخ انتشار : بزودی 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

 

سريال بازنده - دانلود رايگان تمامي قسمتهاي بازنده

راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس فیلم نایس : راهنمای کیفیت‌ها برای دانلود سریال بازنده راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس  کیفیت 480 : مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 720 : مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 1080 : مناسب برای تماشا در تلویزیون راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت 1080HQ : مناسب تلویزیون ها با پشتیبانی از این کیفیت و برخی از گوشی ها و لپ تاپ  راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت BLURY : مناسب برای تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس

سریال نمایش خانگی بازنده چند قسمته ؟

تعداد قسمت های سریال بازنده Bazande ، توسط امین حسین‌پور ، 25 تا 30 قسمت اعلام شده است . البته بعضا دیده شده که به علت برخی سانسورها ، تعداد قسمت ها کمتر و یا با کوتاهتر شدن زمان پخش در هر قسمت ، یک یا دو قسمت به تعداد ذکر شده ، اضافه می شود .  

سریال نمایش خانگی بازنده چه روزهایی پخش میشه ؟

سریال بازنده Bazande در روزهای که اعلام شده ، منتشر می شود و اخبار مربوط به هر گونه تغییرات در روزهای پخش این سریال را در این بخش از سایت فیلم نایس پیگیری نمایید . 

عوامل سریال بازنده Bazande و حواشی بازنده

عوامل یک سریال اولین سوالی است که مخاطب ها در رابطه با آن سریال می پرسند. سریال بازنده Bazande را امین حسین‌پور کارگردانی کرده است . سبک کاری امین حسین‌پور به گونه ای است که طرفداران بسیاری در فیلم و سریال های کوتاه بلند خود دارد ، حال باید منتظر باشیم که ببینیم سریال بازنده هم مانند دیگر کارهای این کارگردان مطرح تاثیرگذار خواهد بود ، یا خیر ! در لیست بازیگران سریال بازنده نام بازیگران مطرحی به چشم می خورد . علیرضا کمالی ، صابر ابر ، سارا بهرامی ، صدف اسپهبدی ، رویا جاویدنیا ، محمد علی محمدی ، مهدی رکنی و پیمان قاسم خانی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال بازنده نقش آفرینی می کنند ؛ البته برخی از چهره های هنری جوان نیز در قسمتهای مجموعه بازنده ، هنرمندی و درخشیده اند .

ژانر سریال بازنده Bazande 

داستان یک سریال درصورتی جذاب و مخاطب پسند خواهد بود که عوامل و بازیگران در هر قسمت از سریال بازنده به خوبی وظایف خود را انجام دهند و مخاطب را برای تماشا و انتظار دیدن قسمت بعدی یک سریال و فیلم ، تحریک نمایند . بر اساس توضیحات امین حسین‌پور که کارگردان مجموعه نمایش خانگی بازنده است ، سریال بازنده توانایی لازم برای این منظور را دارد . گاهی اوقات یک سریال برای گروه خاصی از افراد مثلا کودکان یا جوانان و نوجوانان و یا خانم ها و یا آقایان و ... تهیه و تولید می شود و گاهی نیز یک سریال ، کلیه افراد با رده های سنی مختلف و بدون تفکیک جنسیتی را پوشش می دهد .  سریال ها با ژانر و موضوعات متفاوت ، بیننده خود را تعیین می کنند و بعضا دیده شده موضوعات اجتماعی ، عاشقانه ، اکشن و همچنین موضوعات روز در یک جامعه ، مخاطبان بیشتری دارند . سریال بازنده با موضوع جنایی ، معمایی و خانوادگی نیز از این امر مستثنی نیست و مخاطب خود را شناسایی و ارضا می کند .

خلاصه داستان سریال بازنده : خلاصه داستان سریال بازنده این است که کارآگاهی به نام کیانی درگیر پرونده‌ ای پیچیده می شود کـه منجر به بر ملا شدن راز‌ های بزرگی از یک خانواده می گردد . کاراگاه داستان که علیرضا کمالی اجرا کننده این نقش است ، به چالش کشیده می شود و سرانجام ... 

پیش بینی می شود به علت جذاب بودن این سریال ، همین موضوع باعث افزایش روز به روزی مخاطب ها و طرفداران این سریال شود از این رو به شما پیشنهاد می دهیم که از همان قسمت ابتدایی سریال بازنده را دنبال کنید. 

شروع پخش سریال بازنده Bazande 

مهمترین سوال بازدیدکنندگان فیلم نایس این است که سریال بازنده Bazande کی پخش می شود ؟ در پاسخ باید گفت ، فیلم برداری سریال بازنده Bazande از چندین ماه قبل استارت خورده است و همچنان مراحل تولید و سایر مراحل کار ادامه دارد . اولین قسمت این سریال بزودی از شبکه نمایش خانگی و سایت فیلم نایس پخش خواهد شد . انتظار می رود که سریال بازنده به دلیل حضور بازیگران مطرح و موضوع جالب و جدید ، در همان قسمت های ابتدایی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند .  

تیزر بازنده Bazande

جدیدترین تریلر ( آنونس ) پخش شده از این مجموعه را می توانید تماشا یا دانلود کنید

 

بیننده عزیز سریال بازنده Bazande خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید .  

اگر شما نیز از طرفداران این سریال هستید یا آنرا مشاهده کردید ، می توانید نظرات خود را درباره سریال بازنده Bazande پایین این مطلب به اشتراک بگذارید . همچنین با ذخیره کردن این مطلب آخرین قسمت را زودتر از بقیه دانلود کنید .

1402.12.17
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 13 آمرلی منتشر شد .