جستجو

سریال جنگل آسفالت

سريال پیکولو دوازدهم 12

قسمت دوازدهم 12 سریال پیکولو picolo دانلود سریال پیکولو با لینک مستقیم و در پنج کیفیت مختلف  

قسمت دوازدهم 12 سریال پیکولو picolo با کارگردانی علی احمدی منتشر می شود ؛ این سریال با ژانر فانتزی تخیلی برای مخاطب کودک از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد .  

دانلود قسمت دوازدهم 12 پیکولو

تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURAY   تمام کیفیت ها 

 

دانلود رایگان پیکولو قسمت 12 دوازدهم

 

 

قسمت 11 پیکولو

  قسمت 13 پیکولو  

تمام قسمتهای

 پیکولو

 

دانلود رايگان پیکولو دوازدهم 12

 

 

 

 

راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس راهنمای کیفیت‌ها برای دانلود سریال پیکولو راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس  کیفیت 480 : مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 720 : مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 1080 : مناسب برای تماشا در تلویزیون راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت 1080HQ : مناسب تلویزیون ها با پشتیبانی از این کیفیت و برخی از گوشی ها و لپ تاپ  راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت BLURY : مناسب برای تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس

سریال نمایش خانگی پیکولو چند قسمت است ؟

تعداد قسمت های سریال پیکولو picolo ، توسط علی احمدی ، سی 30 قسمت اعلام شده است . البته بعضا دیده شده که به علت برخی سانسورها ، تعداد قسمت ها کمتر و یا با کوتاهتر شدن زمان پخش در هر قسمت ، یک یا دو قسمت به تعداد ذکر شده ، اضافه می شود .  

سریال نمایش خانگی پیکولو چه روزهایی پخش می شود ؟

سریال پیکولو picolo در روزهای شنبه 8 صبح که اعلام شده ، منتشر می شود و اخبار مربوط به هر گونه تغییرات در روزهای پخش این سریال را در این بخش از سایت فیلم نایس پیگیری نمایید . 

خلاصه قسمت دوازدهم 12 سریال پیکولو

پیکولو جزیره‌ای جادویی است که هرچند وقت یکبار موجودی را به درون خود می‌کشد. هربار که فرد جدیدی به پیکولو پرتاب می‌شود، رُز (جادویی‌ترین گل جزیره‌ی پیکولو) گُل می‌دهد و دیگر اهالی را مطلع می‌کند. روزی پیکی در حین پاراگلایدرسواری داخل ابرها کشیده می‌شود و در پیکولو سقوط می‌کند. پس از سقوط، اهالی پیکولو او را پیدا کرده و او را رسما شهروند پیکولو می‌دانند. در پیکولو موجودات عجیب و متنوعی زیست می‌کنند و هر موجود، جهان و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. پیکی از گذشته‌ خود چیزی به یاد نمی‌آورد. او به مرور با اهالی پیکولو (مخترع، پانچو، شالی، واکرو و ته‌غاری‌ها) آشنا می‌شود و آن‌ها در هر قسمت با یک موضوع و چالش جدید روبه‌رو می‌شوند.  

بازیگران قسمت دوازدهم 12 مجموعه پیکولو picolo 

هومن حاجی عبداللهی و مهسا طهماسبی بازیگران این سریال هستند و خسرو احمدی، محمد بحرانی، امیرسلطان احمدی، محمد عسگری و مهناز خطیبی نیز به عنوان صداپیشه در این مجموعه حضور دارند. مصطفی و محسن کیایی به طور مشترک سریال کودکانه «پیکولو» را تهیه و تولید کرده‌اند. 

در این اثر نمایشی کودکانه، صدا پیشگانی از جمله: خسرو احمدی، محمد بحرانی، امیرسلطان احمدی، محمد عسگری و مهناز خطیبی حضور دارند. عروسک گردانی این سریال نیز بر عهده محمد لقمانیان، علی اعتصامی فر، مهدی برقعی و هانی حسینی در قسمت دوازدهم 12 سریال پیکولو هنرمندی کرده اند .  

حواشی سریال پیکولو picolo

سریال پیکولو که هم اکنون شما قسمت دوازدهم 12 آنرا مشاهده می کنید ، علی احمدی نویسندگی و کارگردانی این سریال عروسکی _ زنده را بر عهده دارد . این سریال برای گروه کودک ، است و تهیه‌کنندگی آن را برادران کیایی به عهده دارند . محمد بحرانی صداپیشه جناب خان و بازیگر مطرح سینما و تلویزیون نیز به عنوان مشاور پروژه در این سریال حضور دارد و عکاس سریال پیکولو هم روزبه خسروی است .  

تیزر قسمت دوازدهم 12 سریال پیکولو picolo

تیزر قسمت دوازدهم 12 یک هفته قبل از انتشار قرار خواهد گرفت 

 

توجه : فیلم نایس برای حفاظت از حقوق ناشر لینک دانلود رایگان را قرار نداده و صرفا دانلود قسمت دوازدهم 12 پیکولو picolo با پرداخت مبلغی ناچیز بصورت شرعی ممکن هست .

 

با انتشار نظرات خود پیرامون قسمت دوازدهم 12 سریال پیکولو picolo و یا عوامل ساخت آن در پایین این پست بازخوردتان را بیان کنید .

 

سایر قسمتهای پیکولو 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 ، 9 ، 10 ، 11 ، 12 ، 13 ، 14 ، 15 ، 16 ، 17 ، 18 ، 19 ، 20 ، 21 ، 22 و 23

24 ، 25 ، 26 ، 27 ، 28 ، 29 ، 30 

 

1402.04.18
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 12 زودیاک منتشر شد .