جستجو

سریال جنگل آسفالت

دانلود سريال داوینچیز قسمت سيزدهم 13

قسمت سيزدهم 13 سریال داوینچیز dawinchiz دانلود سریال داوینچیز با لینک مستقیم و در پنج کیفیت مختلف  

قسمت سيزدهم 13 سریال داوینچیز dawinchiz با کارگردانی افشین هاشمی منتشر می شود ؛ این سریال با ژانر کمدی معمایی برای مخاطب بزرگسال از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد .

 

 دانلود قسمت سيزدهم 13 داوینچیز

تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

داوینچیز - دانلود رایگان قسمت 13

 

قسمت 12 داوینچیز

  قسمت 14 داوینچیز  

تمام قسمتهای

 داوینچیز

 

دانلود رايگان داوینچیز سيزدهم 13

راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس راهنمای کیفیت‌ها برای دانلود سریال داوینچیز راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس  کیفیت 480 : مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 720 : مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 1080 : مناسب برای تماشا در تلویزیون راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت 1080HQ : مناسب تلویزیون ها با پشتیبانی از این کیفیت و برخی از گوشی ها و لپ تاپ  راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت BLURY : مناسب برای تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس

سریال نمایش خانگی داوینچیز چند قسمت است ؟

تعداد قسمت های سریال داوینچیز dawinchiz ، توسط افشین هاشمی ، 25 تا 30 قسمت اعلام شده است . البته بعضا دیده شده که به علت برخی سانسورها ، تعداد قسمت ها کمتر و یا با کوتاهتر شدن زمان پخش در هر قسمت ، یک یا دو قسمت به تعداد ذکر شده ، اضافه می شود . 

سریال نمایش خانگی داوینچیز چه روزهایی پخش می شود ؟

سریال داوینچیز dawinchiz در روزهای دوشنبه که اعلام شده ، منتشر می شود و اخبار مربوط به هر گونه تغییرات در روزهای پخش این سریال را در این بخش از سایت فیلم نایس پیگیری نمایید .

خلاصه قسمت سيزدهم 13 سریال داوینچیز

قصه زن و شوهری است که کارمند یک موزه کوچک در تهران هستند. آنها به طور اتفاقی یک تابلو از لئوناردو داوینچی پیدا می‌کنند و این سرآغاز ماجراهای مختلفی است.

بازیگران قسمت سيزدهم 13 مجموعه داوینچیز dawinchiz

سام درخشانی و سیما تیرانداز ، مونا فرجاد در کنار چهره‌های جدید ، در قسمت سيزدهم 13 سریال داوینچیز هنرمندی کرده اند .

  

حواشی سریال داوینچیز dawinchiz و عوامل داوینچیز

سریال داوینچیز که هم اکنون شما قسمت سيزدهم 13 آنرا مشاهده می کنید ، یکی دیگر از کارهای کمدی و زیبای افشین هاشمی است که با ماجراهای خود ، ساعاتی خوش را برای مخاطبان رقم خواهد زد .   

تیزر قسمت سيزدهم 13 سریال داوینچیز dawinchiz

تیزر قسمت سيزدهم 13 یک هفته قبل از انتشار قرار خواهد گرفت

 

بیننده عزیز قسمت سيزدهم 13 داوینچیز dawinchiz خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید .  

با انتشار نظرات خود پیرامون قسمت سيزدهم 13 سریال داوینچیز dawinchiz و یا عوامل ساخت آن در پایین این پست بازخوردتان را بیان کنید .

سایر قسمتهای داوینچیز  : 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 ، 9 ، 10 ، 11 ، 12 ، 13 ، 14 ، 15 ، 16 ، 17 ، 18 ، 19 ، 20 ، 21 ، 22 و 23

24 ، 25 ، 26 ، 27 ، 28 ، 29 ، 30  


فیلم و سریال تصادفی - فیلم شهر جغد


1402.08.18
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 15 شب اهنگی منتشر شد .