جستجو

سریال جنگل آسفالت

شبنم مقدمی و عکسهای خانوادگی و داستان زندگی

فیلم نایس شبنم مقدمی یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که شبنم مقدمی با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . شبنم مقدمی همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت شبنم مقدمی با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

شبنم مقدمی و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی شبنم مقدمی همراه با تصاویر شبنم مقدمی و آثار منخب و برگزیده شبنم مقدمی را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی شبنم مقدمی فیلم نایس همراه شوید .

 

شبنم مقدمی بازیگر

شبنم مقدمی

 

زندگینامه بازیگر برجسته شبنم مقدمی :

بازیگر و هنرمند برجسته شبنم مقدمی متولد سوم فروردین ۱۳۵۱ و مهندس برق است . شبنم مقدمی در سال ۱۳۸۳ با علیرضا آرا ازدواج کرد که او هم بازیگر است . شبنم مقدمی از همان سال های کودکی علاقه زیادی به هنر داشت و به کلاس های بازیگری رفته است .
شبنم مقدمی به دلیل علاقه شدید که به ادبیات داشت ، استعداد خوبی در اجرای برنامه های ادبی داشت . در برنامه های رادیویی معروف و متعددی هم فعالیت دارد که می توان به برنامه هفت شنبه ، خط خطیم ، کبوتری ناگهان و هفت ترانه اشاره کرد . 

 

شبنم مقدمی و همسرش

شبنم مقدمی و همسرش


شرح کلی حرفه بازیگری شبنم مقدمی :

شبنم مقدمی نخستین بار در سال ۱۳۷۶ با ایفای نقش فرعی در سریال گل های آفتابگردان به کارگردانی مسعود شاه محمدی ایفای نقش کرد . اولین تجربه شبنم مقدمی در سال ۱۳۷۹ در فیلم از صمیم قلب به کارگردانی بهرام کاظمی بود و پس از این او روی تئاتر تمرکز کرد .
شبنم مقدمی توسط آزیتا حاجیان برای بازی در فیلم بنام پدر به کارگردانی حاتمی کیا معرفی می شود . بازی شبنم مقدمی در فیلم بنام پدر بسیار خیره کننده بود . 

 

عکس شبنم مقدمی

عکس شبنم مقدمی 


نقش های برجسته شبنم مقدمی :

شبنم مقدمی در مدت بازیگری خود توانسته در نقش های زیادی از فیلم ها ایفای نقش کند .
اکسیدان (۱۳۹۵) ، آبا جان (۱۳۹۵) ، آن‌ ها (۱۳۹۵) ، یک روز طولانی (۱۳۹۴) ، سایه (۱۳۹۴) ، ابد و یک روز (۱۳۹۴) ، زاپاس (۱۳۹۴) ، نفس (۱۳۹۴) ، امروز (۱۳۹۲) ، آینه شمعدون (۱۳۹۱) ، گس (۱۳۹۱) ، آزمایشگاه (۱۳۹۰) ، ابرهای ارغوانی (۱۳۹۰) ، بوسیدن روی ماه (۱۳۹۰) ، تنهایی(۱۳۹۰) ، زیر آب (۱۳۸۸) ، کودک و فرشته (۱۳۸۷) ، فرزند خاک (۱۳۸۶) ، همیشه پای یک زن در میان است (۱۳۸۶) ، پاداش سکوت (۱۳۸۵) ، به نام پدر (۱۳۸۴) ، ماجرای من و دوچرخه بابام (۱۳۸۱) ، زیستن (۱۳۸۰) ، از صمیم قلب (۱۳۷۹) . 

 

شبنم مقدمی در جشنواره فجر

شبنم مقدمی در جشنواره


جوایز و افتخارات شبنم مقدمی :

شبنم مقدمی در سریال «مدینه» بـه کارگردانی سیروس مقدم ، برنده جایزه بهترین بازیگر زن درام تلویزیون از جشن حافظ شد .
شبنم مقدم در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد . شبنم مقدمی کسب اولین جایزه سیمرغ را درسال ۹۲ دریافت کرد .
شبنم مقدمی برای بازی در دو نقش از فیلم های آبیار و «زاپاس» ساخته برزو نیک‌ نژاد ، توانست برنده جایزه بهترین بازیگر زن سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شود .
شبنم مقدمی به عنوان بازیگر نقش اول ، دومین سیمرغ خود را کسب کرد . 

 

شبنم مقدمی در خندوانه

شبنم مقدمی در خندوانه


فعالیت های خارج از بازیگری شبنم مقدمی :

شبنم مقدمی به همراه برادرش یک کافی شاپ دارند . دوستان او در تئاتر شهر ، مشتری دائم او هستند و پس از تمرین در این کافه گرد هم آمده و خوش هستند . 


علاقه مندی های دیگر شبنم مقدمی :

شبنم مقدمی به فیلمنامه نویسی علاقه دارد . چند فیلمنامه آماده هم دارد . به گفته خود شبنم مقدمی ، کارگردانی بلد نیست وگرنه فیلم هم می ساخت . از جمله علاقه دیگر شبنم مقدمی کافه داری است که البته با برادرش بهنام کافه‌ای در کرج دارد به نام «خانه» گاهی اوقات در آنجا وقت خود را می گذراند . شبنم مقدمی به شعر و داستان نویسی نیز علاقه دارد .

شبنم مقدمی در حافظ

شبنم مقدمی در حافظ

شبنم مقدمی در مجموعه های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

شبنم مقدمی در مدت بازیگری خود توانسته در نقش های زیادی از مجموعه های تلوزیونی ایفای نقش کند .
جلال‌الدین (۱۳۹۳) ، مدینه (۱۳۹۳) ، هفت سنگ (۱۳۹۳) ، سقوط یک فرشته (۱۳۹۰) ، پس از سالها (۱۳۸۷) ، زیر تیغ (۱۳۸۵) ، گل‌ های آفتابگردان (۱۳۷۶) . 

 


جدیدترین قسمت سریالهای در حال پخش


شبنم مقدمی در خجالت نکش

شبنم مقدمی در خجالت نکش

 

شبنم مقدمی در شبکه نمایش خانگی نیز هنرمندی کرده است :

شبنم مقدمی که در فیلم خجالت نکش نقش صنم را داشت هم اکنون با سری دوم فیلم خجالت نکش که از دل مینی سریال خجالت نکش استخراج خواهد شد ، بازی کرده است . سریال خجالت نکش در مرحله تصویر برداری است که احتمال دارد برای جشنواره فیلم آماده شده و سریال آن نیز از سال ۱۴۰۳ در شبکه نمایش خانگی آماده پخش شود .

 

فیلم و سریال تصادفی


1402.10.02
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 20 آمرلی منتشر شد .