جستجو

سریال جنگل آسفالت

فاطمه مسعودی فر و اطلاعات کامل از زندگي و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر و فرزندانش

فیلم نایس فاطمه مسعودی فر یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که فاطمه مسعودی فر با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . فاطمه مسعودی فر همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت فاطمه مسعودی فر با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

فاطمه مسعودی فر و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی فاطمه مسعودی فر همراه با تصاویر فاطمه مسعودی فر و آثار منخب و برگزیده فاطمه مسعودی فر را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی فاطمه مسعودی فر فیلم نایس همراه شوید .

 

 

فاطمه-مسعودی-فر

 

زندگینامه بازیگر برجسته فاطمه مسعودی فر :

فاطمه مسعودی فر متولد ۵ اسفند ۱۳۷۴ و فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات انگلیسی در دانشگاه تبریز است . فاطمه مسعودی فر با فیلم «پوست» ابتدا در سینما و سپس با سریال «جیران» در شبکه خانگی درخشید . فاطمه مسعودی فر هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد .
بعد از بازی در فیلم «پوست» در سال ۱۳۹۸ برای زندگی و ادامه فعالیت هنری به تهران نقل مکان کرده و حالا با مادرش اینجا زندگی می کند . 

 

فاطمه-مسعودی-فر-بازیگر

 
شرح کلی حرفه بازیگری فاطمه مسعودی فر :

فاطمه مسعودی فر اولین بار در سال ۱۳۹۴ در سن ۲۰ سالگی در کنار رشته اصلی برخی ترم ها واحد هایی در مورد بازیگری و نمایشنامه داشته و تئاتر های انگلیسی در دانشگاه اجرا می کرده است . سپس در سال ۱۳۹۷ وقتی ۲۳ ساله بود با فیلم «پوست» به زبان ترکی دری به کارگردانی بهمن و بهرام ارک بازی کرد و نگاه مردم و منتقدان را به خود جلب کرد . 


نقش های برجسته فاطمه مسعودی فر :

فاطمه مسعودی فر در سال ۱۳۹۷ با سن کم و دوره کوتاه بازیگری ، با فیلم «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک بازی کرد و دیده مردم و منتقدان را متعجب کرد .  

 

فاطمه-مسعودی-فر-بازیگر-نقش-سارای


جوایز و افتخارات فاطمه مسعودی فر :

فاطمه مسعودی فر در فیلم پوست چندان درخشید که نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ بود .


فعالیت های خارج از بازیگری فاطمه مسعودی فر :

فاطمه مسعودی فر در خارچ از بازیگری شعر خوانی و داستان نویسی می کند . 

 

فاطمه-مسعودی-فر-عکس-جدید


علاقه مندی های دیگر فاطمه مسعودی فر :

فاطمه مسعودی فر در سینما و تلویزیون ایران علاقمند  بازی و فیلم های «ساره بیات» در فیلم اتاق تاریک و «لیلا حاتمی» در فیلم رگ خواب است . فاطمه مسعودی فر به ادبیات علاقه دارد و دوست دارد زندگی آینده اش تلفیقی از ادبیات و هنر باشد ، ادبیات یعنی هنر نوشتن و سینما یعنی خلق کردن یک اتفاق و روایت کردنش در تصویر و تلفیق کردن این دو ‌.

فاطمه مسعودی فر در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

فاطمه مسعودی فر هنوز در هیچ برنامه تلوزیونی و مجموعه ای که در جعبه جادویی نمایش داده شده باشد ، ایفای نقشی نکرده است . 

 

فاطمه مسعودی فر در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

فاطمه مسعودی فر با سریال «جیران» که در شبکه خانگی نمایش داده شده است ، نقش یک دختر گرجی را داشت .
فاطمه مسعودی فر در سریال صفحه حوادث به کارگردانی فریدون جیرانی ایفای نقش کرده است . سریال صفحه حوادث از زمستان ۱۴۰۲ از در شبکه نمایش خانگی قابل پخش است . 

 سریال جدید و پرطرفدار زخم کاری "۳ " با ژانر درام ، رازآلود و اجتماعی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان ، تولید شده که فاطمه مسعودی فر به همراه سایر بازیگران مطرح و اصلی سریال سایه باز از جمله : جواد عزتی ، رعنا آزادی ور ، کامبیز دیرباز ، الناز ملک ، فاطمه مسعودی فر ، الهه حصاری ، مرتضی امینی تبار ، مهراوه شریفی نیا ، سعید چنگیزیان ، امیر دژاکام ، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی به ایفای نقش پرداخته است .

 

فاطمه مسعودی فر در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

فاطمه مسعودی فر سال ۱۳۹۷ در سن ۲۳ سالگی در فیلم «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک هنر نمایی خیره کننده ای داشت .


جدیدترین قسمت سریالهای در حال پخش


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.13
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 20 آمرلی منتشر شد .