جستجو

سریال جنگل آسفالت

دانلود سريال دفتر یادداشت قسمت سوم 3

قسمت سوم 3 سریال دفتر یادداشت Notebook دانلود سریال دفتر یادداشت با لینک مستقیم و در پنج کیفیت مختلف  

قسمت سوم 3 سریال دفتر یادداشت Notebook با کارگردانی کیارش اسدی زاده منتشر می شود ؛ این سریال با ژانر کمدی برای مخاطب بزرگسال از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد .

 

 دانلود قسمت سوم 3 دفتر یادداشت

تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1402 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

دانلود رایگان دفتر یادداشت قسمت 3

 

 

قسمت 2 دفتر یادداشت

  قسمت 4 دفتر یادداشت  

تمام قسمتهای

 دفتر یادداشت

دانلود رايگان دفتر یادداشت سوم 3

راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس  کیفیت 480 : مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 720 : مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 1080 : مناسب برای تماشا در تلویزیون راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت 1080HQ : مناسب تلویزیون ها با پشتیبانی از این کیفیت و برخی از گوشی ها و لپ تاپ  راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت BLURY : مناسب برای تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس

سریال نمایش خانگی دفتر یادداشت چند قسمت است ؟

تعداد قسمت های سریال دفتر یادداشت Notebook ، توسط کیارش اسدی زاده ، 16 تا 20 قسمت اعلام شده است . البته بعضا دیده شده که به علت برخی سانسورها ، تعداد قسمت ها کمتر و یا با کوتاهتر شدن زمان پخش در هر قسمت ، یک یا دو قسمت به تعداد ذکر شده ، اضافه می شود . 

سریال نمایش خانگی دفتر یادداشت چه روزهایی پخش می شود ؟

سریال دفتر یادداشت Notebook در روزهای بزودی که اعلام شده ، منتشر می شود و اخبار مربوط به هر گونه تغییرات در روزهای پخش این سریال را در این بخش از سایت فیلم نایس پیگیری نمایید .

خلاصه قسمت سوم 3 سریال دفتر یادداشت

«دفتر یادداشت» سریالی جنایی فانتزی است و آقای عطاران و معجونی نقش دو قهرمان قصه را بازی می‌کنند.

بازیگران قسمت سوم 3 مجموعه دفتر یادداشت Notebook

رضا عطاران و حسن معجونی در کنار چهره‌های جدید ، در قسمت سوم 3 سریال دفتر یادداشت هنرمندی کرده اند .

  

حواشی سریال دفتر یادداشت Notebook و عوامل دفتر یادداشت

سریال دفتر یادداشت که هم اکنون شما قسمت سوم 3 آنرا مشاهده می کنید ،کیارش اسدی‌زاده کارگردان سریال «دفتر یادداشت» با بازی رضا عطاران و حسن معجونی است.

اسدی‌زاده بیان کرد: درحال ساخت سریال جدیدی بنام «دفتر یادداشت» هستیم . رضا عطاران برای نخستین‌بار در یک اثر نمایش خانگی حضور دارد. پیش از این او در سریال «قلب یخی» بودند که به شکل دی.وی.دی منتشر می‌شد اما از زمان آغاز فعالیت پلتفرم‌ها برای اولین بار است که اودر سریالی درحوزه نمایش خانگی حضور دارد. به علت وجه کمدی سریال خط قرمزی جدی برای خود ترسیم کردیم تا برای خنداندن مردم دست به دامن هر نوع شوخی نشویم و این امر را نیز رعایت می‌کنیم.

تیزر قسمت سوم 3 سریال دفتر یادداشت Notebook

تیزر قسمت سوم 3 یک هفته قبل از انتشار قرار خواهد گرفت

 

بیننده عزیز قسمت سوم 3 دفتر یادداشت Notebook خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید .  

با انتشار نظرات خود پیرامون قسمت سوم 3 سریال دفتر یادداشت Notebook و یا عوامل ساخت آن در پایین این پست بازخوردتان را بیان کنید .

 سایر قسمتهای دفتر یادداشت  : 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 ، 9 ، 10 ، 11 ، 12 ، 13 ، 14 ، 15 ، 16 ، 17 ، 18 ، 19 ، 20 

1402.07.17
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 13 آمرلی منتشر شد .