جستجو

سریال جنگل آسفالت

سريال اسکار- رئالیتی شو - دانلود قسمت هجدهم 18

قسمت هجدهم 18 سریال اسکار رئالیتی شو Oscar reality show دانلود سریال اسکار رئالیتی شو با لینک مستقیم و در پنج کیفیت مختلف  

قسمت هجدهم 18 سریال اسکار رئالیتی شو Oscar reality show با کارگردانی مهران مدیری منتشر می شود ؛ این سریال با ژانر سرگرمی ، طنز و کمدی برای مخاطب بزرگسال از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد .

 

 دانلود قسمت هجدهم 18 اسکار رئالیتی شو

تاریخ انتشار : بزودی 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

 

اسکار- رئالیتی شو دانلود رايگان قسمت هجدهم 18

 

راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس  کیفیت 480 : مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 720 : مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 1080 : مناسب برای تماشا در تلویزیون راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت 1080HQ : مناسب تلویزیون ها با پشتیبانی از این کیفیت و برخی از گوشی ها و لپ تاپ  راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت BLURY : مناسب برای تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس

سریال نمایش خانگی اسکار رئالیتی شو چند قسمت است ؟

تعداد قسمت های سریال اسکار رئالیتی شو Oscar reality show ، توسط مهران مدیری ، 20 الی 25 قسمت اعلام شده است . البته بعضا دیده شده که به علت برخی سانسورها ، تعداد قسمت ها کمتر و یا با کوتاهتر شدن زمان پخش در هر قسمت ، یک یا دو قسمت به تعداد ذکر شده ، اضافه می شود . 

سریال نمایش خانگی اسکار رئالیتی شو چه روزهایی پخش می شود ؟

سریال اسکار رئالیتی شو Oscar reality show در روزهایی که اعلام شده ، منتشر می شود و اخبار مربوط به هر گونه تغییرات در روزهای پخش این سریال را در این بخش از سایت فیلم نایس پیگیری نمایید .

خلاصه قسمت هجدهم 18 سریال اسکار رئالیتی شو

با دیدن برنامه شاد و جذاب اسکار رئالیتی شو ، لحظات شاد و جذاب را سپری کنید . در برنامه طنز رئالیتی شو اسکار ، بین چند بازیگر تلویزیونی یا افراد سرشناش در کشور چالشی با هدف برنده شدن به صورت کمدی در نظر گرفته می شود . در این برنامه چالش های در نظر گرفته شده بسیار دیدنی و جذاب است .
برنامه طنز و دیدنی اسکار رئالیتی شو ، که با هدف به ارمغان آوردن شوخی و خنده ساخته شده است .

بازیگران قسمت هجدهم 18 مجموعه اسکار رئالیتی شو Oscar reality show

الیکا عبدالرزاقی ، غلامرضا نیکخواه ، بهنام تشکر ، رویا میر علمی ، پژمان جمشیدی ، شکیب شجره ، نگین معتضدی ، امیر علی نبویان ، در برنامه اسکار رئالیتی شو ، مهمان مهران مدیری خواهند بود و از شرکت کنندگان رئالیتی شو در شبکه خانگی هستند . در برنامه اسکار رئالیتی شو ، نیما شعبان نژاد به عنوان مجری‌ مهران مدیری را همراهی خواهد کرد .

 

عکس و بیوگرافی هنرمندان اسکار رئالیتی شو

 

الیکا-عبدرزاقی  غلامرضا-نیکخواه  بهنام-تشکر  رویا-میرعلمی  نگین-معتضدی  نیما-شعبان-نژاد  

امیر-علی-نبویان  شکیب-شجره  پژمان-جمشیدی  مهران-مدیری  

 

حواشی سریال اسکار رئالیتی شو Oscar reality show و عوامل اسکار رئالیتی شو

سریال اسکار رئالیتی شو که هم اکنون شما قسمت هجدهم 18 آنرا مشاهده می کنید ، تقریباً کپی از برنامه خارجی رئالیتی شو اسکار یا «task master» است . در برنامه خارجی رئالیتی شو اسکار برای به چالش کشیدن خلاقیت و توانایی‌ های بازیگران ، مسابقه ای بین پنج کمدین ترتیب داده شده و برای آنها فعالیت‌ هایی معین می شود . در برنامه خارجی رئالیتی شو اسکار ، فعالیت‌ ها توسط الکس هورن مدیریت شده و همیشه حرف آخر را "تسک مستر " که طراح برنامه هم هست می‌ زند .

تیزر قسمت هجدهم 18 سریال اسکار رئالیتی شو Oscar reality show

تیزر قسمت هجدهم 18 یک هفته قبل از انتشار قرار خواهد گرفت

 

بیننده عزیز قسمت هجدهم 18 اسکار رئالیتی شو Oscar reality show خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید .  

با انتشار نظرات خود پیرامون قسمت هجدهم 18 سریال اسکار رئالیتی شو Oscar reality show و یا عوامل ساخت آن در پایین این پست بازخوردتان را بیان کنید .


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.20
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 9 افعی تهران منتشر شد .