جستجو

سریال جنگل آسفالت

سريال اسکار- رئالیتی شو - دانلود قسمت بيست و سوم 23

قسمت بيست و سوم 23 سریال اسکار رئالیتی شو Oscar reality show دانلود سریال اسکار رئالیتی شو با لینک مستقیم و در پنج کیفیت مختلف  

قسمت بيست و سوم 23 سریال اسکار رئالیتی شو Oscar reality show با کارگردانی مهران مدیری منتشر می شود ؛ این سریال با ژانر سرگرمی ، طنز و کمدی برای مخاطب بزرگسال از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد .

 

 دانلود قسمت بيست و سوم 23 اسکار رئالیتی شو

تاریخ انتشار : بزودی 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

 

اسکار- رئالیتی شو دانلود رايگان قسمت بيست و سوم 23

راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس  کیفیت 480 : مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 720 : مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 1080 : مناسب برای تماشا در تلویزیون راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت 1080HQ : مناسب تلویزیون ها با پشتیبانی از این کیفیت و برخی از گوشی ها و لپ تاپ  راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت BLURY : مناسب برای تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس

سریال نمایش خانگی اسکار رئالیتی شو چند قسمت است ؟

تعداد قسمت های سریال اسکار رئالیتی شو Oscar reality show ، توسط مهران مدیری ، 20 الی 25 قسمت اعلام شده است . البته بعضا دیده شده که به علت برخی سانسورها ، تعداد قسمت ها کمتر و یا با کوتاهتر شدن زمان پخش در هر قسمت ، یک یا دو قسمت به تعداد ذکر شده ، اضافه می شود . 

سریال نمایش خانگی اسکار رئالیتی شو چه روزهایی پخش می شود ؟

سریال اسکار رئالیتی شو Oscar reality show در روزهایی که اعلام شده ، منتشر می شود و اخبار مربوط به هر گونه تغییرات در روزهای پخش این سریال را در این بخش از سایت فیلم نایس پیگیری نمایید .

خلاصه قسمت بيست و سوم 23 سریال اسکار رئالیتی شو

با دیدن برنامه شاد و جذاب اسکار رئالیتی شو ، لحظات شاد و جذاب را سپری کنید . در برنامه طنز رئالیتی شو اسکار ، بین چند بازیگر تلویزیونی یا افراد سرشناش در کشور چالشی با هدف برنده شدن به صورت کمدی در نظر گرفته می شود . در این برنامه چالش های در نظر گرفته شده بسیار دیدنی و جذاب است .
برنامه طنز و دیدنی اسکار رئالیتی شو ، که با هدف به ارمغان آوردن شوخی و خنده ساخته شده است .

بازیگران قسمت بيست و سوم 23 مجموعه اسکار رئالیتی شو Oscar reality show

الیکا عبدالرزاقی ، غلامرضا نیکخواه ، بهنام تشکر ، رویا میر علمی ، پژمان جمشیدی ، شکیب شجره ، نگین معتضدی ، امیر علی نبویان ، در برنامه اسکار رئالیتی شو ، مهمان مهران مدیری خواهند بود و از شرکت کنندگان رئالیتی شو در شبکه خانگی هستند . در برنامه اسکار رئالیتی شو ، نیما شعبان نژاد به عنوان مجری‌ مهران مدیری را همراهی خواهد کرد .

 

عکس و بیوگرافی هنرمندان اسکار رئالیتی شو

 

الیکا-عبدرزاقی  غلامرضا-نیکخواه  بهنام-تشکر  رویا-میرعلمی  نگین-معتضدی  نیما-شعبان-نژاد  

امیر-علی-نبویان  شکیب-شجره  پژمان-جمشیدی  مهران-مدیری  

 

حواشی سریال اسکار رئالیتی شو Oscar reality show و عوامل اسکار رئالیتی شو

سریال اسکار رئالیتی شو که هم اکنون شما قسمت بيست و سوم 23 آنرا مشاهده می کنید ، تقریباً کپی از برنامه خارجی رئالیتی شو اسکار یا «task master» است . در برنامه خارجی رئالیتی شو اسکار برای به چالش کشیدن خلاقیت و توانایی‌ های بازیگران ، مسابقه ای بین پنج کمدین ترتیب داده شده و برای آنها فعالیت‌ هایی معین می شود . در برنامه خارجی رئالیتی شو اسکار ، فعالیت‌ ها توسط الکس هورن مدیریت شده و همیشه حرف آخر را "تسک مستر " که طراح برنامه هم هست می‌ زند .

تیزر قسمت بيست و سوم 23 سریال اسکار رئالیتی شو Oscar reality show

تیزر قسمت بيست و سوم 23 یک هفته قبل از انتشار قرار خواهد گرفت

 

بیننده عزیز قسمت بيست و سوم 23 اسکار رئالیتی شو Oscar reality show خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید .  

با انتشار نظرات خود پیرامون قسمت بيست و سوم 23 سریال اسکار رئالیتی شو Oscar reality show و یا عوامل ساخت آن در پایین این پست بازخوردتان را بیان کنید .

1402.10.20
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 13 آمرلی منتشر شد .