جستجو

سریال جنگل آسفالت

سريال گناه فرشته - دانلود قسمت چهاردهم 14

قسمت چهاردهم 14 سریال گناه فرشته Gonahe Fereshteh دانلود سریال گناه فرشته با لینک مستقیم و در پنج کیفیت مختلف  

قسمت چهاردهم 14 سریال گناه فرشته Angel's sin با کارگردانی حامد عنقا منتشر می شود ؛ این سریال با ژانر درام ، خانوادگی ، اجتماعی ، هیجان‌ انگیز و جنایی برای مخاطب بزرگسال از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد .

 

 دانلود قسمت چهاردهم 14 گناه فرشته

تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردین 1403 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

دانلود رایگان گناه فرشته قسمت 14

 

 

گناه فرشته دانلود رايگان قسمت چهاردهم 14

 

راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس راهنمای کیفیت‌ها برای دانلود سریال گناه فرشته راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس  کیفیت 480 : مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 720 : مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 1080 : مناسب برای تماشا در تلویزیون راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت 1080HQ : مناسب تلویزیون ها با پشتیبانی از این کیفیت و برخی از گوشی ها و لپ تاپ  راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت BLURY : مناسب برای تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس

سریال نمایش خانگی گناه فرشته چند قسمت است ؟

تعداد قسمت های سریال گناه فرشته Fereshteh sin ، توسط حامد عنقا ، 20 قسمت تخمین زده شده است . البته بعضا دیده شده که به علت برخی سانسورها ، تعداد قسمت ها کمتر و یا با کوتاهتر شدن زمان پخش در هر قسمت ، یک یا دو قسمت به تعداد ذکر شده ، اضافه می شود . 

سریال نمایش خانگی گناه فرشته چه روزهایی پخش می شود ؟

زمان طلایی پخش قسمت چهاردهم 14 سریال گناه فرشته در کوتاه‌ ترین فاصله با زمان انتشار ، ساعت ۸ صبح یکم دی ماه ۱۴۰۲ ، در نظر گرفته شده است .

سریال گناه فرشته هر صبح جمعه با قسمتی جدید و هیجان انگیز مهمان خانه های گرمتان خواهد بود .

سریال گناه فرشته Angel's sin در روزهای جمعه که اعلام شده ، منتشر می شود و اخبار مربوط به هر گونه تغییرات در روزهای پخش این سریال را در این بخش از سایت فیلم نایس پیگیری نمایید .

خلاصه قسمت چهاردهم 14 سریال گناه فرشته

به طور خلاصه ، سریال گناه فرشته درباره یک وکیل است که درگیر پرونده های قتل شده و زندگی پر از چالشی دارد .
شهاب حسینی بار دیگر به دنبال قاتل زنجیره ای است . شهاب حسینی بعد از بازی در سریال موفق «پوست شیر» این بار با سریال معمایی «گناه فرشته» در منظر دیگری ظاهر شده و به عنوان پلیس به سراغ کشف راز پرونده های قتل زنجیره ای و یک شکل است .

بازیگران قسمت چهاردهم 14 مجموعه گناه فرشته Gonahe Fereshteh

شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی ، امیر آقایی ، لادن مستوفی ، مهدی سلطانی سروستانی ، دیبا زاهدی ،  نفس بازغی ، بهروز رضوی و پردیس پورعابدینی، در قسمت چهاردهم 14 سریال گناه فرشته هنرمندی کرده اند .

 

   مهدی سلطانی  لادن مستوفی  شهاب حسینی  دیبا زاهدی  امیر آقایی  نفس بازغی  بهروز رضوی  پردیس پورعابدینی

حواشی سریال گناه فرشته Gonahe Fereshteh و عوامل گناه فرشته

سریال گناه فرشته که هم اکنون شما قسمت چهاردهم 14 آنرا مشاهده می کنید ، سریالی درام و خانوادگی به کارگردانی حامد عنقا می باشد . فیلمبردار مطرح سینمای ایران "مرتضی پورصمدی " تا میانه فیلمبرداری سریال گناه فرشته حامد عنقا را همراهی کرد که متاسفانه به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت .

لوگوی سریال ملودرام «گناه فرشته» به نویسندگی و کارگردانی حامد عنقا ، رونمایی شد . لوگوی سریال خانوادگی  «گناه فرشته» توسط «مهدی میرباقری» گرافیست و نقاش مطرح کشور مان چندی پیش در آستانه پخش این سریال آماده شده است .

 

تیزر قسمت چهاردهم 14 سریال گناه فرشته  Fereshteh sin

تیزر قسمت چهاردهم 14 یک هفته قبل از انتشار قرار خواهد گرفت

 

بیننده عزیز قسمت چهاردهم 14 گناه فرشته Angel's sin خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید .  

با انتشار نظرات خود پیرامون قسمت چهاردهم 14 سریال گناه فرشته Gonahe Fereshteh و یا عوامل ساخت آن در پایین این پست بازخوردتان را بیان کنید .

1402.10.22
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 13 آمرلی منتشر شد .